Klantenservice

Voor de levering van de energiebesparende producten maakt Regionaal Energieloket gebruik van de diensten van Eco-Groothandel. Heeft u vragen betreffende een product uit deze webshop, de levering van uw bestelling of garanties en retourzendingen? Neem contact op met Eco-Groothandel via het contactformulier onderaan de pagina.
 
Vertragingen met uitleveren bestellingen

Let op, momenteel zijn er vertragingen met het uitleveren orders die kunnen oplopen tot 2-3 maanden. Dit komt omdat onze leveranciers niet alle producten kunnen uitleveren en wij wachten op leveringen. We hopen op uw begrip en geduld.


 

Veel gestelde vragen

Vanwege het enorme succes van de energiebespaar actie is de vraag naar producten erg groot. Veel producten zijn hierdoor uitverkocht en hebben veel leveranciers een erg lange levertijd. Om toch iedereen gebruikt te kunnen laten maken van de voucher hebben we besloten de orders wel te verwerken, maar helaas met een lange levertijd. 
Selecteer de producten die je wilt bestellen en voeg ze toe aan je winkelmand. In de winkelmand staat de mogelijkheid om de kortingscode in te vullen. Je ziet dan gelijk de verrekening.
De code is hoofdlettergevoelig. Belangrijk is daarom dat je de code kopieert en plakt. Dit is namelijk het minst foutgevoelig. Na het invoeren van de code klik je op ''Toepassen'' en accepteer je de Algemene Voorwaarden. Als het goed is, zie je dan dat de korting wordt verrekend. Mocht dit niet het geval zijn, neemt u dan contact met ons op.
Heeft u vragen over de producten, de webshop of uw bestelling, dan kunt u contact opnemen met de Eco-Groothandel

Telefoon: 020-2629466
Email:  info@eco-groothandel.nl   

Heeft u vragen over andere acties in uw gemeente, neem dan contact op met het Regionaal Energieloket:

Telefoon: 088-5254110
E-mail: cadeaubon@regionaalenergieloket.nl
 

Je kunt een nieuwe code aanvragen op de website van het Regionaal Energieloket. Klik hier om naar de website te gaan.

De actie is alleen geldig voor koopwoningen. Indien je in een koopwoning woont, maar het adres niet wordt geaccepteerd, laat dan je adres achter op de volgende pagina: klik hier  Het adres wordt dan na controle toegevoegd.  
Je bestelling is pas geslaagd als je helemaal hebt doorgeklikt tot de laatste stap van het bestelproces. Je krijgt dan de tekst in beeld dat je bestelling is geslaagd en je ontvangt van ons een bevestigingsmail. Check hiervoor ook even je ongewenste mail/spambox.
Het is niet toegestaan om meerdere keren deel te nemen aan de actie.
Onderwerp*

Naam*

E-mail adres*

Vraag*



Verzenden